LINKI SPONSOROWANE

 

 

Czym są Linki Sponsorowane?

 

Linki Sponsorowane (znane też jako Google AdWordsTM lub AdWordsTM) są formą reklamy, która pojawia się na liście wyników wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej GoogleTM po wpisaniu danego słowa kluczowego.

Obszary, gdzie wyświetlają się Linki Sponsorowane są odróżnione od naturalnych wyników (będących efektem pozycjonowania) lokalizacją i/lub kolorem tła.

 

 

 

Ile kosztuje reklama w Linkach Sponsorowanych?

 

Link Sponsorowany jest reklamą typu PPC (pay per click), co znaczy, że osoba zlecająca kampanię Linków Sponsorowanych ponosi opłatę jedynie za faktyczne „kliknięcia” w jej reklamę, czyli zazwyczaj za faktyczne odwiedziny na promowanej stronie internetowej.

 

 

 

Jakie są podstawowe różnice między pozycjonowaniem, a Linkami Sponsorowanymi?

 

Pozycjonowanie, to proces który trwa dłużej, ale efekt działań jest bardziej długofalowy. Linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce natychmiast po zasileniu konta, ale równie szybko znikają po wyczerpaniu budżetu.

Rzeczywisty koszt i jednej i drugiej formy promocji zależy przede wszystkim od potrzeb, konkurencji i budżetu osoby zainteresowanej daną formą reklamy.

 

 

 

Co wybrać – pozycjonowanie, czy Linki sponsorowane?

 

Zespół citeo.pl z chęcią przeanalizuje Państwa potrzeby i doradzi co będzie dla Państwa lepszym wyborem. Należy jednak pamiętać, że obie formy reklamy nie wykluczają się wzajemnie i mogą doskonale się uzupełniać pod warunkiem przygotowania rozsądnej strategii marketingowej.

 

 

Jeśli życzą sobie Państwo, abyśmy zupełnie bezpłatnie przygotowali zupełnie bezpłatnie i niezobowiązująco wstępny plan kampanii Linków Sponsorowanych, prosimy o wypełnienie krótkiego formularza: linki sponsorowane wycena.